Postanowienia Noworoczne 2017

15:19:00






 ⇾ Hej, zastanawiałam się dzisiaj czy mam jakieś postanowienia noworoczne i do tego momentu miałam tylko jedno, lecz wszystko się zmieniło.

⇾ Moje postanowienia: 

•  Lepsze stopnie w nauce- bardzo mi na tym zależy aby się podciągnąć.


• Haha ćwiczyć na basenie- ponieważ od początku roku ćwiczyłam może dwa razy?


• Osiągnąć min 50 obserwatorów.

• Nauczyć się więcej oszczędzać, chociaż nie mam z tym dużego problemu.



•  Przytyć min 5 kg. 




⇾ Mam nadzieję, że ten post Wam się spodoba. 

⇾ Wracam i mam zamiar wstawiać min. 1 post w tygodniu (ale nwm jak mi to wyjdzie) 

⇾ Dziękuję, że poświęciłaś/łeś dla mnie i dla mojego bloga czas. Bardzo mnie to cieszy. 



                                                                                                               Do zobaczenia i cześć❤

You Might Also Like

13 komentarze

  1. Bardzo fajne postanowienia :)
    Ja też muszę podciągnąć trochę swoje stopnie :/
    W tym momencie zdobywasz obserwatora!
    Mam nadzieję, że uda Ci się spełnić wszystkie postanowienia ♥

    Buziaki:*
    zlodziejka-zapisanych-stron.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Happy Holidays, Dear!
    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC
    Please join me
    Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w realizowaniu postanowień :0
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę Ci przede wszystkim motywacji i chęci do działania, abyś to co sobie założyła spełniła! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. życzę Ci wytrwałości w realizacji postanowień :)
    aby trochę Ci pomóc- dodaję do obserwowanych! :)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie robię żadnych postanowień, żebym potem nie była zawiedziona. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w tym roku miałam nie robić sobie postanowień, lecz z czasem one same do mnie przyszły i teraz zostaje mi tylko postarać się jak najlepiej zrealizować je :)
    Mi to chyba dobrze by zrobiło schudnąć 5kg, możemy się wymienić :P hahaha

    Zachęcam do wspólnej obserwacji
    http://amateurphotographywithart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty chcesz przytyć a ja schudnąć tak z 5 kg ale brak motywacji :( Powodzenia w realizacji postanowień :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń